Voor 22:00 besteld, morgen in huis*
Morgen een nieuwe outfit of een eye-catching accessoire nodig? Geen probleem – we leveren de volgende dag al. *Mits jouw items op voorraad zijn.
Gratis 365 dagen retourneren*
Wat langer nodig om te beslissen? Je bestelling mag tot 365 dagen ongedragen geretourneerd worden. *Voor bestellingen onder de € 50,- betaal je € 4,95 retourkosten.
Gratis standaard verzending*
*Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden met een Omoda-account. Voor een bestelling onder de € 50,- betaal je € 3,95 verzendkosten.
Achteraf betalen mogelijk
Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna. Eenvoudig met één klik.
Heb je het artikel tot 30 dagen geleden van Omoda ontvangen en nog niet gedragen? Dan kun je het gratis retourneren en/of ruilen.
Heb je het artikel meer dan 30 dagen geleden van Omoda ontvangen? Stuur dan een email met in de bijlage een aantal foto’s waarop de klacht goed zichtbaar is, een korte omschrijving van de klacht en het ordernummer naar klantendienst@omoda.be. Vervolgens ontvang je binnen enkele dagen een reactie van ons.
Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op jouw klacht van toepassing zijn.
De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier de fabrieksgarantie op van toepassing is. Dit is van toepassing in een beperkt aantal gevallen.
Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel.org vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.
Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Mocht je niet tevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@omoda.nl, je ontvangt dan binnen 7 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.
Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met onze klantendienst via 02 808 19 37.
* Klantendienst bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur (gesloten op feestdagen).
Wil je het item in je winkelmandje nog bestellen? Wil je de items in je winkelmandje nog bestellen?